Kvitok Noční arganový krém pro zralou pleť 30+ BIO 30 ml
Související produkty
Detailní popis produktu
Účinky nočního krému:
- bojuje proti tvorbě prvních vrásek
- udržuje pleť hydratovanou
- jemně a šetrně vyživuje pokožku
Vlastnosti krému:
- krém má lehkou texturu díky obsahu květové BIO růžové vody ( tonizuje pleť, vyživuje ji, působí protizánětlivě, zklidňuje ji)- neobsahuje obyčejnou vodu (ta by byla levnější, ale pleť by nevyživovala)
- lehce se vstřebává
- stačí ho nanést malé množství
Náš Tip: pro zesílení anti-aging účinku zkombinujte s denním Arganovým krémem s kyselinou hyaluronovou 30+ .
Co o Vás bude v tomto krému pečovat:
- Kyselina hyaluronová (HA) - účinná kombinace 2 typů kyseliny hyaluronové- vysokomolekulární okamžitě zlepšuje hydrataci na povrchu pokožky a nízkomolekulární má dlouhodobý účinek v hlubších vrstvách kůže. Je jedním ze základních složek v pokožce, s věkem jí postupně ubývá a proto se objevují první vrásky, pleť ztrácí hydrataci, pevnost a pružnost.
- Extrakt z granátového jablka- během noci nastartuje regeneraci pleti, obsahuje silné antioxidanty a bojuje proti tvorbě vrásek a negativním vlivům UV záření
- Provitamin B5- regeneruje, brání dehydrataci, udržuje elesticitu pokožky
- BIO květová voda z Damašské růže- hydratuje, regeneruje, má protizánětlivé účinky, udržuje správné pH pokožky, navíc ještě zklidňuje pleť- působí proti zčervenání a alergické reakci pleti
- BIO Arganový nerafinovaný olej- neucpává póry, lehce se vstřebává. Brání stárnutí, udržuje vodu v pleti, vyhlazuje jemné vrásky, zpevňuje pleť, chrání pleť před volnými radikály.
- BIO nerafinovaný olej z meruňkových jadérek- podporuje tvorbu kolagenu, regeneruje pleť, pomáhá při ekzémech, akné a zánětech.
- BIO esenciální oleje(geranium, palmová růže, kadidlo a kafr) mají anti-agingové účinky a pomáhají udržovat pleť hydratovanou
- Extrakt z magnólie- snižuje výskyt akné, má výrazné antioxidační, antimikrobiální a tonizační vlastnosti.
- Vitamin E- podporuje hojení pokožky, zlepšuje její elasticitu.
Proč má kosmetika od Kvitoku kratší dobu spotřeby:
Všechny produkty od Kvitoku jsou bez syntetických konzervantů, proto se datum spotřeby pohybuje od 6 do 15 měsíců od data výroby, přičemž u většiny produktů je to 12 měsíců. Výjimkou jsou šampony, u kterých je to až 18 měsíců. Každá použitá surovina je funkční složkou s pozitivním působením na pokožku a vzájemně jsou ingredience zkombinovány tak, aby udržely produkt v nejvyšší kvalitě bez nutnosti přidání syntetických konzervantů
Jak krém aplikovat: Malé množství krému naneste na vyčištěnou a tonizovanou pleť obličeje a jemně vmasírujte.
Uchovávání: Pro zachování kvality skladujte na suchém, chladném a tmavém místě. Klidně ho můžete dát do ledničky.
Složení: Rosa Damascena Flower Water (květová voda – Růže), Prunus Armeniaca Kernel Oil (meruňkový olej), Argania Spinosa Kernel Oil (arganový olej), Simmondsia Chinensis Seed Oil (jojobový olej), Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate (estery mastných kyselin z olivového oleje), Lecithin (sójový lecitin), Glycerine (rostlinný glycerin), Punica Granatum Seed Extract (extrakt z granátového jablka), Panthenol (provitamín B5), Sodium Hyaluronate (směs kyseliny hyaluronové), Pelargonium Graveolens Oil (éterický olej Geránium), Cymbopogon Martini Oil (éterický olej Palmarosa), Boswellia Carterii Oil (éterický olej Kadidlo), Cinnamomum Camphora Wood Oil (éterický olej Ho dřevo), Glyceryl Caprylate (monoester kyseliny kaprylové), Magnolia Officinalis Bark Extract (extrakt z magnólie), Pentylene Glycol, Tocopherol (vitamín E), Xanthan Gum (xantanová guma), Citric Acid (kyselina citrónová), Citronellol*, Geraniol*, Linalool* *z přírodních éterických olejů
O značce: Kosmetická značka Navia/ Kvitok se zrodila na východě Slovenska ve městě Humenné. Za jejím vznikem stojí sympatická žena Martina Dudová. Studia na lékařské a poté i chemické fakultě jí otevřela obzory a Martina si uvědomila, kolik nebezpečných látek přichází každý den do styku s naší pokožkou a tělem. Rozhodla se, že využije svých nabytých znalostí a vytvoří novou značku přírodní kosmetiky Navia. Se svou rodinou překonala při jejím vzniku řadu překážek, ale jedna velká na ní překvapivě čekala i v roce 2019, kdy byli zkontaktováni právníky jedné mezinárodní společnosti s tím, že se jejich název příliš podobá názvu jejich značky a musí název Navia přestat používat. Proto se Navia mění na Kvitok, na východním Slovensku se tak říká kvítku. Má symbolizovat stejně tak jako rozvoj květu z poupěte nový začátek. Kvalita kosmetiky i oblíbený design značky zůstává stejný, mění se jen název. Více se můžete dozvědět od Martiny přímo z videa níže.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přírodní noční krémy |
---|---|
Podíl BIO surovin z celkového objemu: | 87,5 % |
Podíl přírodních surovin: | 100 % |
Země původu: | vyrobeno na Slovensku |
Materiál balení: | papírová krabička a plastová tuba s airless dávkovačem |
Doba spotřeby od data výroby: | 6 měsíců |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Kvitok, to je oblíbená značka poctivé přírodní kosmetiky ze Slovenska. Mnoho z vás ji poznalo pod názvem Navia. Byli ale nuceni změnit název, proto tuto značku ještě můžete najít pod tímto starým označením. ( proč pojmenování značky museli změnit se dozvíte po kliknutí na tento odkaz)
Kosmetiku vyrábí z těch nejkvalitnějších darů přírody a své výrobky se snaží neustále inovovat k úplně dokonalosti. Nejdůležitějšími vlastnostmi jejich kosmetiky jsou kvalita, jednoduchost a efektivnost. Snaží se, abych jejich výrobky měly jednoduché a srozumitelné složení s vysokým obsahem aktivních přírodních složek. Drží se zásady, že stav naší pokožky je odrazem našeho vnitřního zdraví, jejich přírodní kosmetika pak podporuje přirozené funkce kůže a to je tím nejlepším způsobem, jak udržet pokožku zdravou, zářivou a svěží.
Značka Kvitok (Navia) vznikla pod rukama Martiny, která se pustila do podnikání se svým manželem. Martina začala nejprve vyrábět kosmetiku pro sebe a své nejbližší, protože pro ně chtěla ty nejkvalitnější výrobky. Stala se z toho vášeň a naplnění jejího života a rozhodla se stejnou kvalitu předat i svým zákazníkům. Studovala na lékařské fakultě a vystudovala inženýrský a doktorandský obor v oblasti chemie, aby získala co nejlepší vzdělání pro výrobu kosmetiky. Věří, že jen spojením přírodní léčivé síly a ověřených vědeckých poznatků účinků konkrétních látek se dá vyrobit kosmetika, která nebude obsahovat škodliviny a bude našemu zdraví naopak prospěšná.
Při výrobě upřednostňují přírodní suroviny, které s naší pokožkou krásně spolupracují. Propojují také poznatky z lidového léčitelství a tradičních receptur se skutečnými vědeckými poznatky. Věda, klinické studie a výzkum posouvají lidstvo neustále kupředu, snem Martiny je pomoci tomuto trendu v oblasti přírodní kosmetiky. Rozumí fungování lidského těla, studuje souvislosti mezi vlivem konkrétních chemických sloučenin na naše zdraví a tuto poznatky zužitkovává do tvorby logicky promyšlených, ale stále přírodních receptur.
Moderní věda, tradiční aromaterapie a čistá příroda tak to je Kvitok.
Za svoji práci byla Martina oceněná, stala se vítězkou kategorie ÚSPEŠNÁ ŽIVNOSTNÍČKA 2017 v soutěži Podnikateľka Slovenska 2017 a jedna z 5 vítězů soutěže Mladý inovatívny podnikateľ 2019, kde navíc získala i ocenění časopisu Profit za Najinšpiratívnejší podnikateľský príbeh.
Jako první slovenská ručně vyráběná kosmetika získali v roce 2019 oprávnění pro používání mezinárodně uznávaného loga společnosti Cruelty Free International Leaping Bunny – jediný celosvětově platný certifikát pro kosmetické společnosti, které výrobky (včetně jednotlivých složek) netestují na zvířatech. Všechny jejich produkty (a také suroviny, které v nich používají) byly schválené a splňují přísná kritéria Cruelty Free International Leaping Bunny programu, zlatého standardu pro „cruelty free“ kosmetiku.
Mezinárodní organizace Leaping Bunny vyžaduje dodržování cruelty free standardů nad rámec zákonných požadavků a jejich dodržování pravidelně monitorují auditem. Pro víc informací o Cruelty Free International, Leaping Bunny navštivte www.crueltyfreeinternational.org
Dbají také na to, aby jejich kosmetika zanechala co nejmenší negativní stopu na životním prostředí, proto používají suroviny a obalové materiály, které ho nezatěžují.